Samsung wprowadza zdalną pomoc w problemach i obsłudze swoich produktów
Samsung uruchomił Usługę Zdalnego Wsparcia, która stanowi prosty, szybki i bezpieczny sposób na uzyskanie pomocy związanej z telewizorami firmy oraz smartfonami i tabletami opartymi na systemie Android.
Usługa Zdalnego Wsparcia zapewnia bezpośrednią pomoc eksperta Samsunga w diagnostyce urządzenia, aktualizacji oprogramowania czy wykonaniu kopii zapasowych. W przypadku telewizorów Samsung Smart TV wsparcie obejmuje między innymi doradztwo w zakresie dostosowania ustawień telewizora (m.in. obraz i dźwięk), przywrócenia ustawień fabrycznych czy optymalizacji funkcji Smart Hub. Usługa Zdalnego Wsparcia to także wygodne rozwiązanie dla posiadaczy urządzeń mobilnych z systemem Android. Diagnostyka obejmuje takie zagadnienia jak przesyłanie danych, wykonanie kopii zapasowej i jej przywrócenie, sprawdzenie aktualizacji oprogramowania czy konfiguracja konta. Konsultant Samsunga może również udzielić porad dotyczących nowych funkcji urządzenia. W przypadku problemów z telewizorem wystarczy skontaktować się z konsultantem i przejść do sekcji „Wsparcie” w menu telewizora, a następnie wybrać opcję „Zdalne Wsparcie” i podać przez telefon kod PIN, który pojawi się na ekranie. Ekspert nawiąże kontakt z telewizorem i rozwiąże problem. Dla telefonów Samsung przygotował specjalną aplikację do udzielania wsparcia technicznego – Smart Tutor. Można ją pobrać z serwisu Samsung Apps lub sklepu Google Play i zainstalować na urządzeniu z Androidem. Następnie należy skontaktować się z Centrum Obsługi Klienta i wprowadzić 6-znakowy kod otrzymany od eksperta, by przeprowadził on szczegółową diagnozę telefonu i zoptymalizował jego wydajność. Więcej informacji znaleźć można w tym miejscu.
Źródło: Samsung