Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Smartfony Samsunga otwarte na personalizację w nowym spocie reklamowym

Ciąg dalszy wojenki marketingowej pomiędzy Apple a Samsungiem. Po lipcowej kampanii, w której firma z Cupertino starała się wbić przysłowiową szpilkę m.in. w swojego największego rywala, koreański gigant odpowiedział dość wymowną reklamą.

W swoich materiałach reklamowych Apple chwalił się, że 99% osób kocha posiadanego przez siebie iPhone’a, zaznaczając również, w jaki sposób firma zaprojektowała zarówno stronę techniczną urządzenia, jak i jego oprogramowanie. Można to było potraktować jako przytyk w stronę konkurentów, którzy muszą opierać się na czyimś systemie operacyjnym (np. Androidzie od Google) czy też zaprojektowanych przez innych producentów procesorach (Snapdragon od Qualcomma). Podkreślając fakt, że wszystkie elementy iPhone’a idealnie ze sobą współgrają, klip kończył się słowami – „Jeśli nie jest to iPhone, to nie iPhone”. Teraz Samsung przygotował odpowiedź na reklamy Apple i w swoim 35-sekundowym filmiku skupił się na personalizacji smartfona. Najnowszy spot zaczyna się słowami – „Jasne, możesz zmienić swoje tło, ale dlaczego na tym poprzestać?”. Następnie prezentowane są możliwości, jakie zapewniają napędzane przez Androida telefony Samsung Galaxy – m.in. zmiany wyglądu interfejsu czy rozmieszczania ikonek na różnych kartach menu. Na koniec zostawiono jasny i czytelny przekaz – „Jeśli nie wygląda to jak twój telefon, to nie twój telefon”.

Źródło: Phonearena

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button