Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Sony: Zapomnij o nieostrych zdjęciach z telefonami Xperia X

Wraz z rozpoczęciem sprzedaży serii smartfonów Xperia X, Sony uruchomił kampanię promocyjną w telewizji, na portalach internetowych, w prawie i mediach społecznościowych.

Spoty telewizyjne będą prezentowane na kanałach TVN i Polsatu. Można je również obejrzeć na platformach Ipla, VOD i na kanale Sony Xperia w serwisie YouTube. Reklamy prasowe zostaną udostępnione w wydawnictwach Burdy – „Focus”, „National Geographic” i „NG Traveler”. Częścią kampanii promującej Xperia X będzie też współpraca z National Geographic w ramach Wielkiego Konkursu Fotograficznego – Sony Mobile jest sponsorem nagród i patronem kategorii fotografia mobilna „Złap TEN moment w Polsce”. Kampanii promocyjnej towarzyszyć będzie niestandardowa akcja w mediach społecznościowych, opierająca się o współpracę z fanami marki na Instagramie i Facebooku. Projekt nosi nazwę „Wojażer” i wychodzi naprzeciw oczekiwaniom wielu sympatyków Sony, którzy upominali się o możliwość testowania smartfonów na prawach podobnych, jakie zwykle mają dziennikarze i blogerzy. Tym sposobem począwszy od 6 czerwca wyruszają w Polskę trzy smartfony. Szczęśliwcy otrzymają smartfon Xperia X na pięć dni i po wykonaniu zadań konkursowych przekażą go kolejnej osobie, wyłonionej spośród swoich znajomych, ta zaś udostępni Xperię następnemu uczestnikowi. Całą akcję zainaugurowali: fotograf Krzysztof Adamek i animator działań internetowych Mateusz Jaszak – na Instagramie. W lipcu projekt Wojażer pojawi się na Facebooku – tu dla swoich fanów Sony szykuje dużą niespodziankę.

Źródło: Sony

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button