Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Startuje główna odsłona świątecznej kampanii reklamowej T-Mobile

Od dziś rusza główna część kampanii świątecznej T-Mobile Polska, prowadzona w ramach platformy komunikacyjnej „Hity od T-Mobile”, w której Tomasz Kot zdradzi, jak można ułatwić sobie przygotowania do zbliżającego się okresu Świąt Bożego Narodzenia.

Świąteczną ofertę T-Mobile wspiera szeroko zakrojona kampania reklamowa, która swój początek miała 3 listopada. Jeden z najlepszych polskich aktorów – Tomasz Kot – w nowych, autorskich wersjach doskonale znanych przebojów, wprowadzi widzów w prawdziwie radosny, przedświąteczny klimat. Przypomni klientom, że przygotowania do Świąt stają się prostsze z T-Mobile, a czas zaoszczędzony na gorączkowych poszukiwaniach prezentów można spędzić z najbliższymi. W ramach kampanii powstały dwa nowe, 30-sekundowe spoty. W pierwszym z klipów widzowie zobaczą Tomasza Kota podczas przejażdżki na lodowisku, śpiewającego do melodii „Let it snow”. W drugim spocie, którego przewodni motyw muzyczny stanowi melodia „Driving home for Christmas”, aktor w towarzystwie Mikołajów wraca do domu na Święta. Najnowsze produkcje uzupełnia krótszy, utrzymany w luźnej, świątecznej atmosferze 15-sekundowy filmik, który prezentuje zestawy świąteczne w T-Mobile. Wyróżniające się elementy graficzne i kolorystyka charakterystyczna dla operatora zostały dodatkowo wsparte ciekawymi efektami postprodukcyjnymi.

Nowe spoty reklamowe, które od 10 listopada można obejrzeć w telewizjach ogólnopolskich, kinach oraz online, wspierają reklamy OOH, jak również dodatkowe działania – w tym radio, kanały społecznościowe, owned media oraz materiały POS w salonach operatora. Kreacje do 30 sekundowych spotów w nowej kampanii przygotowała agencja Bridge2Fun, natomiast 15 sekundowe spoty produktowe opracowała agencja Leo Burnett. Za planowanie, zakup mediów oraz kampanię w Internecie odpowiada Starcom Mediavest Group, zaś za działania w mediach społecznościowych odpowiada agencja Blueberry. Materiały do salonów sprzedaży przygotowała Agencja G7.

Źródło: T-Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button