Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Studio Eurohit od T-Mobile i konkurs ze smartfonami Sony

Z okazji Euro 2016, Eurosport i T-Mobile Polska przedstawiają Wirtualne Studio Eksperckie, dzięki któremu kibice będą mogli dzielić się swoimi sportowymi emocjami na fanpage’ach firm na Facebooku.

Wirtualne Studio będzie nadawać każdego dnia rozgrywek Euro 2016. Kibice będą mogli śledzić audycję poprzez streaming na żywo na profilach Eurosportu i T-Mobile Polska na Facebooku – zawsze na 20 minut przed meczem oraz tuż po zakończeniu spotkania. Rolę prowadzących wezmą na siebie dziennikarze sportowi – Tomasz Lach, Michał Korościel oraz Kacper Merk. Dodatkowe analizy i materiały wideo związane z imprezą przygotują Maciej Żurawski i Radosław Gilewicz. Elementem inicjatywy Studio Eurohit T-Mobile będzie też konkurs, zachęcający kibiców do dzielenia się sportowymi emocjami. Prowadzący zaproszą użytkowników do nagrywania i przesyłania za pomocą dedykowanej strony www.studioeurohit.pl filmików o preferowanej długości 20 sekund, których motywem przewodnim będzie hasło marki T-Mobile – „Life is for sharing”. Nagrodami w konkursie będą gadżety Eurosportu i T-Mobile, a także smartfony ufundowane przez firmę Sony. Najlepsze filmy zostaną dodatkowo opublikowane na profilach Eurosportu i T-Mobile.

Źródło: T-Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button