T-Mobie: Katarzyna Grzywaczewska nowym dyrektorem Departamentu Komunikacji Rynkowej

15 lipca 2015 roku Katarzyna Grzywaczewska objęła stanowisko dyrektora Departamentu Komunikacji Rynkowej T-Mobile Polska i będzie odpowiedzialna m.in. za wypracowanie strategicznych kierunków komunikacji i pozycjonowania marek spółki.

W związku z powyższymi zmianami Paweł Szarkowski, który dotychczas kierował Departamentem Komunikacji Rynkowej rozstaje się z firmą. Z T-Mobile był on związany przez ostatnich 12 lat kierując wieloma projektami, m.in. odpowiadał za rebranding i wprowadzenie marki T-Mobile do Polski. Katarzyna Grzywaczewska od kilkunastu lat związana jest z obszarem marketingu. Zdobywała doświadczenie w branżach ubezpieczeniowej, bankowej oraz telekomunikacyjnej. Ostatnio jako dyrektor marketingu i kanału Direct odpowiadała za realizację i wdrożenie strategii sprzedaży, marketingu i PR dla Liberty Ubezpieczenia. W latach 2008-2013 pracowała w AVIVA, gdzie odpowiadała za e-biznes oraz marketing grupy, a wcześniej za komunikację marketingową i procesy zarządzania ruchem klientów. Swoją karierę rozpoczynała w PTK Centertel, gdzie zarządzała działem mediów, a następnie odpowiadała za pozycjonowanie marek Idea i Pop. Przez kilka lat pracowała także w Telekomunikacji Polskiej tworząc strategię komunikacji marketingowej dla klientów biznesowych. Po rebrandingu objęła stanowisko dyrektora Biura Strategii Komunikacji Marketingowej Orange.

Źródło: T-Mobile

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
8.33%
2 głosy
4.17%
1 głosy
41.67%
10 głosy
45.83%
11 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze