Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile chwali się rekordową oglądalnością najnowszej reklamy

Najnowszy hit od T-Mobile z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem przekroczył wszelkie oczekiwania, osiągając ponad 1.3 miliona wyświetleń w zaledwie tydzień po premierze na YouTube.

T-Mobile, jako dowód na to, że jego produkcje wychodzą poza reklamowe schematy i wpadają nie tylko w ucho, ale i oko, przedstawił statystyki dotyczące najnowszego spotu. W ciągu tygodnia od premiery najdłuższa, 45-sekundowa wersja reklamy na profilu operatora na YouTube osiągnęła ponad 1.3 miliona wyświetleń. Doliczając do tego wyświetlenia na oficjalnej stronie T-Mobile na Facebooku (590 tysięcy), łączny zasięg wynosi 1.9 miliona. Internet jest jednak podzielony co do reklamy z Robertem Lewandowskim i Tomaszem Kotem. Rzeczony filmik ma co prawda ponad 9 tysięcy pozytywnych ocen, ale równie wiele jest negatywnych. T-Mobile zapowiada, że nie powiedział ostatniego słowa, a już wkrótce do kampanii włączą się inne znane osobistości, które będą podejmować piłkarskie wyzwania i zachęcać do tego internautów. W nagrodę będzie można wygrać spotkanie z kapitanem reprezentacji Polski w piłce nożnej.

Źródło: T-Mobile, własne

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button