Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile w czołówce krajowych reklamodawców. Orange zmniejszył inwestycje reklamowe

T-Mobile i Orange jako jedyni operatorzy komórkowi znaleźli się w TOP 10 największych reklamodawców w mediach pozainternetowych w okresie styczeń-kwiecień 2017 r.

Z raportu przygotowanego przez Kantar Media na zlecenie wirtualnemedia.pl (w oparciu o dane cennikowe netto, bez rabatów) wynika, że najwięcej na reklamę w dalszym ciągu wydają: firma farmaceutyczna Aflofarm Farmacja Polska (715.8 mln zł, 13% więcej niż przed rokiem), dystrybutor Kino Świat (wzrost o 24.5% do 323.7 mln zł) oraz sieć sklepów Lid Polska (208.8 mln zł, 27.5% wzrostu r/r).

Wśród operatorów telekomunikacyjnych najwięcej na reklamę wydał Orange Polska – przeszło 134.38 mln zł. Jest to jednak wyraźny spadek ze 185.32 mln zł w okresie od stycznia do kwietnia 2016 roku. Na liście pojawił się też T-Mobile Polska, który zwiększył nakłady finansowe o 9.4% i wydał 131.17 mln zł.

Źródło: Wirtualne media
Back to top button