Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile: Elektroniczna gwarancja i koniec opłat za sprawdzenie stanu konta

Adam Sawicki, prezes T-Mobile Polska, poinformował o zmianach, jakie zostały poczynione wewnątrz sieci. Pierwszymi efektami są rezygnacja z 4 groszy w prepaid oraz uruchomienie elektronicznej gwarancji na telefon.

Promując postawę prokonsumencką, T-Mobile wyszedł naprzeciw swoim abonentom i ich oczekiwaniom, informując o rezygnacji z opłaty w wysokości 4 groszy za sprawdzenie stanu konta w ofertach na kartę kodem USSD. Zmiana wejdzie w życie od 20 października tego roku –

Expert image

Być może nie jest to znaczące obciążenie dla naszych klientów, ale wiem, że dla wielu z nich brak jakichkolwiek ograniczeń w sprawdzeniu stanu środków jest bardzo ważny. Wprawdzie wprowadzając opłatę daliśmy użytkownikom prepaid możliwość bezpłatnej kontroli środków na koncie i wiele osób chętnie korzysta z aplikacji i widżetów, to część klientów wciąż woli korzystać z tradycyjnych sposobów.

– stwierdza prezes T-Mobile Polska. Nowością jest elektroniczna gwarancja, którą T-Mobile wprowadza jako pierwszy operator w Polsce. W razie problemów technicznych z telefonem następujących producentów: Apple, HTC, Huawei, Microsoft, Nokia, RIM, Samsung oraz Sony, zakupionym w salonie operatora, klienci mogą oddać go do serwisu gwarancyjnego bez potrzeby poszukiwania faktury zakupu. Jeżeli telefon jest w bazie danych telekomu, pracownik salonu wystawi wszystkie niezbędne dokumenty na podstawie informacji z systemów. Jak zapewnia Adam Sawicki, w ciągu najbliższych miesięcy zaprezentowane zostaną kolejne inicjatywy, dzięki którym klienci będą mogli korzystać z usług T-Mobile jeszcze łatwiej i przyjemniej niż do tej pory.

Źródło: T-Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button