T-Mobile ma nowego dyrektora sprzedaży

1 marca 2016 roku Radosław Sałata objął stanowisko Dyrektora Departamentu Sprzedaży ds. Rynku Prywatnego T-Mobile Polska.

W swojej dotychczasowej karierze nowy dyrektor sprzedaży zajmował się rozwojem biznesu, budową i zarządzaniem wieloformatowymi sieciami sprzedaży oraz wprowadzaniem na rynek innowacyjnych produktów i usług. W firmie Polkomtel SA odpowiadał m.in. za politykę taryfową operatora oraz wdrażania nowych produktów i usług do sieci dystrybucji. Był jedną z kluczowych osób, które na polski rynek wprowadziły Eurobank EFG pod handlową marką Polbank EFG, gdzie stworzył i zarządzał siecią oddziałów partnerskich, sprzedażą mobilną oraz współpracą z brokerami. W zarządzie Banku Pocztowego nadzorował obszar bankowości instytucjonalnej, skarbu i rozliczeń oraz współpracę z Pocztą Polską. Współpracując z firmą doradczą AT Kearney brał udział m.in. w projektach restrukturyzacji rozległej sieci detalicznej sprzedaży produktów finansowych oraz przygotowania feasibility study wprowadzenia na rynek nowoczesnej instytucji finansowej z istotną rolą zdalnych kanałów dostępu. Radosław Sałata zastąpił na tym stanowisku Wojciecha Kliniewskiego, który zamierza kontynuować karierę w ramach własnego projektu biznesowego.

Źródło: T-Mobile

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
50%
1 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
50%
1 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze