Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile: Nowy standard obsługi firm

T-Mobile Polska kontynuuje proces budowania nowego podejścia do biznesu. Zaczynając od segmentu małych i średnich przedsiębiorstw, operator stopniowo rozpocznie wprowadzanie nowych standardów obsługi wraz z ulepszoną ofertą dla lojalnych klientów.

T-Mobile Polska zmienia podejście zarówno do oferty, jak i obsługi. Operator przeprowadził dogłębną analizę rynku telefonii komórkowej i badania dotyczące oczekiwań klientów co do korzystania z usług świadczonych przez firmy telekomunikacyjne. Bazując na wynikach, zaplanował istotne zmiany w działalności. 24 października bieżącego roku T-Mobile wprowadzi nowe standardy obsługi firm z segmentu małych i średnich przedsiębiorstw. W ramach nowego podejścia telekom zobowiązał się, że będzie priorytetowo podchodził do obsługi przedsiębiorców, dzięki przeznaczonej dla nich infolinii i dedykowanych stanowiskach w punktach sprzedaży. Ponadto, 9 na 10 spraw ma być rozwiązanych przy pierwszym kontakcie, a stałym klientom proponowane będą lepsze oferty od tych, które są dostępna dla nowych użytkowników. W ramach oferty „Stali mają lepiej”, klienci będą mogli wybrać jedną z trzech dodatkowych korzyści: 2 razy więcej Internetu, nawigację NaviExpert w ofercie z telefonem lub pakiet Norton 360 w ofercie mobilnego Internetu LTE przez cały czas trwania umowy lub nawet 200 zł rabatu na wybrane urządzenie. Kolejne nowości będą się pojawiać w najbliższych miesiącach. Zmianom w T-Mobile towarzyszyć będzie nowa kampania reklamowa pod hasłem „Hit od T-Mobile”, która rozpocznie się 24 października. Ma ona się wyróżniać nie tylko angażującym formatem, ale również umieszczonym we wszystkich głównych dziennikach i tygodnikach oświadczenie podpisane przez nowego prezesa T-Mobile Polska – Adama Sawickiego. W skierowanych do klientów słowach zapowiedziane zostaną pierwsze proklienckie inicjatywy operatora, ale przede wszystkim obietnica koncentracji na zadowoleniu i satysfakcji konsumentów. news-tmobile-adam_sawicki-oswiadczenie-1 Pierwszym z elementów nowej kampanii jest też spot emitowany w TV i mediach online, w którym główną rolę odgrywa aktor Tomasz Kot. Dwie nowe reklamy zostaną opublikowane i transmitowane od 24 października. 

Źródło: T-Mobile

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button