T-Mobile oferuje udogodnienia dla osób niepełnosprawnych
T-Mobile Polska wychodzi naprzeciw oczekiwaniom swoich klientów i wdraża szereg rozwiązań oraz nawiązuje współpracę z firmami oferującymi innowacyjne usługi dla osób niepełnosprawnych.
Około 140 punktów sprzedaży sieci T-Mobile zostało oznakowanych i dostosowanych do klientów niepełnosprawnych, aby zapewnić im bezproblemowy dostęp do usług telekomunikacyjnych.
Zmiana ta wchodzi w życie za sprawą Rozporządzenia Ministra Administracji i Cyfryzacji z 9 kwietnia 2014 roku, w sprawie szczegółowych wymagań dotyczących świadczenia udogodnień osobom niepełnosprawnym przez dostawców ogólnodostępnych usług telefonicznych. Firmy mają od 6 do 12 miesięcy na wprowadzenie tych zmian.
W specjalnie dostosowanych salonach T-Mobile klienci słabowidzący i niewidzący mogą zamówić m.in. wzory umowy, cennik usług, regulamin świadczenia usług telekomunikacyjnych lub też fakturę. Wszystkie te dokumenty otrzymają oni np. w alfabecie Braille’a lub w postaci elektronicznej, na papierze, przy zastosowaniu dużej czcionki. Ponadto, klienci niewidzący będą mogli zapoznać się z przysługującymi im prawami za pomocą ulotki we wspomnianym alfabecie.
W wybranych, 10 salonach T-Mobile zastosowano także specjalne pętle indukcyjne działające na małej przestrzeni, których celem ma być ułatwienie osobom niedosłyszącym komunikację z konsultantem. Oferuje się również pomoc we właściwym skonfigurowaniu urządzenia i uruchomieniu świadczonej usług telefonicznej.
Lista specjalnie dostosowanych salonów operatora na terenie całej Polski dostępna jest pod tym adresem.
Źródło: T-Mobile