T-Mobile prezentuje najpopularniejsze modele korzystania z sieci
Trwającą obecnie kampania reklamowa T-Mobile doczekała się dodatkowej odsłony, wyróżniającej kilka najbardziej charakterystycznych grup internautów.
We współpracy z zespołem Discovery Media Brand Partnership T-Mobile przygotuje serię filmów promocyjnych, które w ciekawy i lekki sposób dopełniają kampanię promującą najlepszą sieć w T-Mobile. Produkcje zrealizowano w charakterystycznej dla operatora czarno-białej tonacji, połączonej z magentowymi, animowanymi elementami. Pierwszy ze spotów prezentuje Muzycznych Łowców, którzy nie rozstają się z dźwiękami w słuchawkach, swoje ulubione kawałki trzymają w chmurze, a nowinek poszukują w serwisach streamingowych. Kolejne skupią się na Bestii Mediów Społecznościowych, ProGamerze, Zdalnym Pracowniku i Rodzinie Internetowskich. Spoty, których powstanie łącznie 5, będą emitowane od 24 kwietnia do końca maja bieżącego roku na kanałach Discovery Channel, TLC, Discovery Science oraz Discovery Turbo Xtra, w serwisach online i na oficjalnym kanale YouTube T-Mobile. Za pomysł i produkcje odpowiada Discovery Media Brand Partnership, zaś kreację przygotowała agencja Leo Burnett.
Źródło: T-Mobile