Udany start Samsunga Gear S2 w Chinach
Nieco ponad dwa miesiące temu swojego oficjalnego debiutu doczekał się pierwszy okrągły zegarek Samsunga – Gear S2. Jest on powoli wdrażany na kolejne rynki i zgodnie z najnowszymi raportami, jego sprzedaż jest zaskakująco dobra.
Pierwsze dane dotyczące sprzedaży produktu wskazują, że w Chinach rozeszło się 180 tysięcy egzemplarzy Samsunga Gear S2. Wydaje się relatywnie mało, o ile nie spojrzymy na czas, w jakim wynik ten został osiągnięty – zaledwie 8 godzin. Ponadto dotyczy to tylko jednego z chińskich sklepów internetowych. Statystyki z pozostałych punktów dystrybucji nie zostały ujawnione, ale biorąc pod uwagę informacje, według których popyt jest na tyle duży, że część z nich nie jest w stanie dostarczyć odpowiedniej liczby smartwatchy do klientów, można założyć, że sprzedaż jest jeszcze bardziej okazała. Urządzenie czeka jeszcze debiut na wielu innych rynkach, po tym jak wcześniej trafiło ono do Korei Południowej, gdzie sprzedaje się w nakładzie około 2 tysięcy sztuk dziennie i chociaż nie wygląda to równie imponująco jak w Chinach, jest to dwukrotnie więcej niż w przypadku poprzedniej generacji zegarka – Gear S. Czy w takim razie Samsung Gear S2, który określany jest jako odpowiedź na Apple Watch, będzie w stanie zawalczyć na rynku z produktem firmy z Cupertino, który w trzecim kwartale tego roku trafił w ręce 4.5 miliona konsumentów? Bez wątpienia jest na znacznie lepszej drodze niż jego poprzednicy, którzy w tym samym okresie, na całym świecie sprzedali się w łącznej liczbie 600 tysięcy sztuk.
Źródło: Ubergizmo