Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Użytkownicy mają problem: biuro obsługi klienta Jawbone nie funkcjonuje

Brak odpowiedzi od serwisu Jawbone w USA może przyczynić się do poważnych kłopotów firmy produkującej wearables.

Klienci producenta smartbandów nie mogą uzyskać od firmy obiecanej wymiany uszkodzonych urządzeń. Biura obsługi milczą, również inne kanały komunikacyjne nie funkcjonują z dotychczasową intensywnością.

Oceny przyznawane przez użytkowników produktów Jawbone w serwise Trustpilot oscylują wokół… jednej gwiazdki. Firma wyraźnie ma kłopoty z zapewnieniem klientom prawidłowego serwisu urządzeń, do czego mogą przyczyniać się prace nad innymi urządzeniami oraz procesy z Flextronics i Fitbit. Pod koniec 2015 roku firma Jawbone miała zaledwie 2,8-procentowy udział w amerykańskim rynku smartbandów.

Źródło: The Verge

Back to top button