Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Verizon nieświadomie obarczył byłego klienta rachunkiem na ponad 2 miliony dolarów

Wielu klientów otrzymywało większe rachunki za telefon niż się spodziewało – czasem z własnej winy i niedopatrzenia, innym razem z powodu błędu dostawcy usług. Nikt jeszcze nie był jednak winien tyle, co Ken Slusher z Oregonu, były abonent Verizon Wireless.

W rozmowie z lokalną stacją telewizyjną KPTV, Slusher przyznał, że wraz ze swoją narzeczoną zakupił w listopadzie zeszłego roku ofertę z dwoma telefonami w sieci Verizon. Zrezygnował już po miesiącu, gdyż wtedy zaczęły się problemy z wysokimi rachunkami. Mężczyzna oczekiwał, że będzie musiał zapłacić około 120 dolarów, podczas gdy operator obarczył go kwotą blisko 700 dolarów. Później zaczął być nękany przez firmy windykacyjne, które żądały zapłaty w wysokości ponad 2 tysięcy dolarów, więc zwrócił się do Verizon Wireless, starając się rozwiązać problem od miesięcy i chociaż firma przyznała, że zaszła pomyłka, sprawa nie została wyjaśniona. Dla Slushera była to szczególnie stresujące z powodu jego planów dotyczących wzięcia kredytu hipotecznego na zakup mieszkania. Tymczasem na początku tego tygodnia, dzwoniąc na linie obsługi operatora, żeby sprawdzić swój bilans konta, automatyczna sekretarka poinformowała go o łącznym długu w wysokości ponad 2.1 miliona dolarów! Dlaczego tak się stało? Według Verizon, które wydało specjalne oświadczenie, doszło do błędu w systemie, a Ken Slusher otrzymał nieprawidłową informacje na temat aktualnego zadłużenia. We wtorek firma podała, że dokładnie przyjrzy się sytuacji. Następnego dnia rzecznik prasowy oświadczył, że udało się dojść do porozumienia z mężczyzną i przeproszono go za całe zajście. Mieszkaniec Oregonu ma jednak z pewnością dość emocji na długi czas.

Źródło: Time

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button