Virgin Mobile Polska bierze udział w kampanii wspierającej globalne cele ONZ

Virgin Mobile Polska bierze udział w kampanii wspierającej globalne cele ONZ

Virgin Mobile Polska włączył się w akcję pod przewodnictwem Richarda Bransona, właściciela Virgin Group, który w ramach walki z największymi problemami współczesnego świata, takimi jak głód, zanieczyszczenia środowiska, nierówności społeczne czy bieda, utworzył mające sprostać tym celom stowarzyszenie Global Goals Alliance.

#TellEveryone to oficjalny hasztag inicjatywy, w którą firmy z grupy Virgin chcą zaangażować jak największą liczbę osób z całego świata – nie tylko swoich przedstawicieli, media, gwiazdy czy liderów opinii, ale całe społeczeństwo. Aby dołączyć do akcji wystarczy stworzyć własnego awatara-superbohatera w specjalnie przygotowanej aplikacji. Dostępnych jest 17 rodzajów szablonów, które odpowiadają poszczególnym globalnym celom. Pozwala to w prosty sposób zamanifestować, który z nich uważa się za największy. Każdy awatar udostępniony w mediach społecznościowych, to kolejne osoby, które dowiedzą się o akcji. Wśród Global Goals Alliance nie zabrakło awatarów samego Sir Richarda Bransona oraz jego rodziny. W Polsce swoje wirtualne Ja wykonali m.in. Grażyna Piotrowska-Oliwa – prezes Virgin Mobile oraz Victor Borsuk – Mistrz Polski w kitesurfingu i jednocześnie ambasador Virgin Mobile Polska.

Kampania Global Goals Alliance trwa do 3 października 2015 roku. Więcej informacji znaleźć można pod adresem www.globalgoalsalliance.org.

Źródło: Virgin Mobile

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
30%
3 głosy
40%
4 głosy
0%
0 głosy
30%
3 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top