Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Wideo w Internecie przybiera na znaczeniu. Klienci oczekują najwyższej jakości i swobody dostępu

Rynek telekomunikacji i mediów istotnie się zmienia, większego znaczenia nabierają treści wideo dostępne przez Internet. Sprawia to, że przybywa graczy na rynku, którzy muszą ze sobą coraz mocniej konkurować, aby zadowolić potrzeby coraz bardziej wymagających klientów.

’Rynek zmienia się bardzo szybko, bardzo dynamicznie, zarówno w Polsce, jak i na świecie. Chcemy, żeby klient miał dostęp do jak najszerszej oferty, którą my mu dostarczamy i aby była ona dostępna za pomocą wszystkich możliwych urządzeń. To oznacza dostęp nie tylko na głównym ekranie telewizora w mieszkaniu, ale także na komputerze, laptopie, komórce, zarówno w domu, jak i poza nim’ – stwierdza Tomasz Izydorczyk z UPC Polska.Spełnienie oczekiwań klientów wymaga jednak możliwie jak najwyższej jakości sieci szerokopasmowej, ponieważ coraz częściej materiały dostarczane są za pomocą dostępu do Internetu. W tym miejscu do gry wkracza rynkowa konkurencyjność – 'Rynek bardzo dynamicznie się zmienia m.in. dzięki temu, że pojawiło się wielu nowych graczy, konkurencja jest bardzo duża, ale dzięki temu ten rynek wygląda lepiej. Zarówno oferta, jak i sposób jej podania jest coraz bardziej dostosowany do potrzeb klienta, coraz bardziej atrakcyjny’ – uważa Tomasz Izydorczyk.Dodaje również, że odpowiedź UPC na zmieniające się warunki jest prosta – firma chce dać klientowi więcej wartości, zarówno jeśli chodzi o platformy (łatwiejsze w użyciu, większe możliwości), jak i dostęp do zawartości w każdym miejscu.Do 2019 roku 80% treści w Internecie ma być generowanych właśnie przez wideo. Już teraz widać rosnące znaczenie krótkich form jak Snapchat, Instagram czy Boomerang, długich, tzw. slow TV, gdzie filmy i programy trwają nawet po 7 godzin. Ponadto, mamy wideo w 360 stopniach, wirtualną rzeczywistość i streaming na żywo.

Źródło: Newseria, własne

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button