Wydatki reklamowe polskich firm – Plus i Play zwiększają nakłady, Orange w dół

wydatki-reklamowe

Serwis wirtualnemedia.pl przedstawił najnowszy raport dotyczący czołowych reklamodawców w Polsce. Na liście znalazło się trzech operatorów telekomunikacyjnych.

Jak wynika z raportu przygotowanego na podstawie danych Kantar Media (dane cennikowe netto, bez rabatów), w ciągu pierwszych 7 miesięcy br. wpływy reklamowe tradycyjnych mediów (bez Internetu) wyniosły 17.7 mld zł. Stanowi to wzrost o 2.1% r/r.

Wśród telekomów największe inwestycje reklamowe poczynił Orange Polska – ponad 237 mln zł. Względem tego samego okresu ubiegłego roku był to jednak spadek o 24.5% (314 mln zł). Polkomtel z kolei podniósł swoje wydatki z ok. 160 mln zł do 223 mln zł. W porównaniu z 2016 rokiem więcej na reklamę w mediach poza internetowych wydał również P4, operator sieci Play – 218 mln zł (+1.7%).

Your opinion

What is your opinion on that?

I like
I have mixed feelings
I do not like
I have no opinion
100%
1 votes
0%
0 votes
0%
0 votes
0%
0 votes

Comments

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top