Zamów pizzę z buta: Pizza Hut przygotowała limitowaną edycję Pie Tops

pizza-hut-pie-tops

Dokładnie 64 party butów z limitowanej edycji Pizza Hut Pie Tops zostanie przygotowanych na mistrzostwa koszykówki NNCS. Bardzo żałujemy, że to tylko sprytna kampania reklamowa a nie ostateczny produkt, który trafiłby na rynek konsumencki.

Według reklamy działa to w następujący sposób: buty są połączone ze smartfonem przez Bluetooth. W aplikacji na telefonie wybieramy ulubioną pizzę i dodatki. Od teraz, każde naciśnięcie przycisku wmontowanego w język buta powoduje natychmiastowe zamówienie uprzednio wskazanego zestawu. Płatności prawdopodobnie zostaną potrącone z naszej karty płatniczej. Co prawda, aby zamówić pizzę trzeba się nachylić, ale odrobina poświęcenia i aktywności fizycznej przynajmniej ukoi wyrzuty sumienia po kalorycznym posiłku.

Szalone pomysły marketingowe Pizza Hut

Różne odziały sieci Pizza Hut znane są z odważnych kampanii reklamowych. Dotychczas mogliśmy już zobaczyć pudełko od pizzy przekształcone w domowy projektor oraz taki sam karton w roli stołu mikserskiego dla DJ-a (kontrolującego oprogramowanie przez Bluetooth). Doceniamy też pomysł zastąpienia klasycznego menu znakami emoji. Czas pokaże, jaką jeszcze nowinkę technologiczną zaserwuje nam, oprócz pizzy, Pizza Hut.

Źródło: Engadget

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
100%
1 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top