Zamów pizzę z buta: Pizza Hut przygotowała limitowaną edycję Pie Tops
Dokładnie 64 party butów z limitowanej edycji Pizza Hut Pie Tops zostanie przygotowanych na mistrzostwa koszykówki NNCS. Bardzo żałujemy, że to tylko sprytna kampania reklamowa a nie ostateczny produkt, który trafiłby na rynek konsumencki.
Według reklamy działa to w następujący sposób: buty są połączone ze smartfonem przez Bluetooth. W aplikacji na telefonie wybieramy ulubioną pizzę i dodatki. Od teraz, każde naciśnięcie przycisku wmontowanego w język buta powoduje natychmiastowe zamówienie uprzednio wskazanego zestawu. Płatności prawdopodobnie zostaną potrącone z naszej karty płatniczej. Co prawda, aby zamówić pizzę trzeba się nachylić, ale odrobina poświęcenia i aktywności fizycznej przynajmniej ukoi wyrzuty sumienia po kalorycznym posiłku.
Szalone pomysły marketingowe Pizza Hut
Różne odziały sieci Pizza Hut znane są z odważnych kampanii reklamowych. Dotychczas mogliśmy już zobaczyć pudełko od pizzy przekształcone w domowy projektor oraz taki sam karton w roli stołu mikserskiego dla DJ-a (kontrolującego oprogramowanie przez Bluetooth). Doceniamy też pomysł zastąpienia klasycznego menu znakami emoji. Czas pokaże, jaką jeszcze nowinkę technologiczną zaserwuje nam, oprócz pizzy, Pizza Hut.