Polast bez słoneczka. Plus bez plusa i uśmiechu. Nowe logotypy marek.
Plus i Polsat zmieniają logo
Od 15 lat telewidzowie Polsatu oglądali charakterystyczne logo ze słoneczkiem, które ulegało mniejszym modyfikacjom. Teraz grupa Cyfrowy Polsat zdecydowała się na zmianę logotypów głównych marek Polsatu i Plusa. Słoneczko Polsatu i niebieski plus z uśmiechem Plusa zostanie zastąpiony kulami. Jak można przeczytać na stronie Plusa:
Zielony kolor Plusa to m.in. innowacja i rozwój oraz troska o środowisko i lepsze życie. Żółty kolor Polsatu to energia, radość i optymizm płynące ze słońca – nierozerwalnie związanego z Polsatem.
Plus
Zmianie, oprócz logotypów ulegnie cała identyfikacja wizualna obu marek. Rebranding to proces, nowy wizerunku Plusa i Polsatu będzie wprowadzany jeszcze długo. Uproszczenie logotypów pozwoli jednoznacznie kojarzyć marki z Grupą Polsat Plus.
A co Wy sądzicie o nowych logotypach marek?
Reklama kremu do opalania i Xboxa.