Plus: Mobilna aplikacja online dostępna dla klientów
Plus uruchomił specjalną aplikację mobilną do zarządzania kontem klienta. Dzięki Plus online możliwy jest stały i bezpłatny dostęp do bieżących informacji związanych z kontem bilingowym, aktualną ofertą operatora oraz można zakupić dodatkowe pakiety lub usługi.
Aplikacja jest dostępna dla użytkowników urządzeń z systemami Windows Phone, Windows 8, iOS oraz Android. Korzystanie z Plus online jest darmowe i nie ma naliczanych opłat za transmisję danych za ruch realizowany w aplikacji. Dzięki Plus online może jest:
- automatyczne logowanie do aplikacji na bazie rozpoznanego numery karty SIM,
- zarządzanie ustawieniami konta, takimi jak zmiana adresu korespondencyjnego, aktywacja usług dodatkowych, zarządzania zgodami,
- łatwa możliwość dodania innych numerów, jak np. numery prepaid dzieci i zarządzania nimi z pozycji aplikacji,
- zarządzanie usługami, np. zmiana taryfy, aktywacja roamingu, które zostały podzielone w aplikacji na kategorie – Rozmowy, Internet, Wiadomości, Płatności, Inne,
- możliwość podglądu i pobrania faktury elektronicznej za usługi w Plusie, a także statystyki płatności za rachunki, możliwość ustawienia w kalendarzu przypomnienia o płatności,
- dostęp do danych billingowych oraz wykaz połączeń w trakcie trwania cyklu, aktualne wykorzystanie pakietów minutowych, data, SMS,
- wykaz połączeń zintegrowany z książką telefoniczną i zastąpienie systemowego numeru rozmówcy jego nazwą oraz zdjęciem.
Na Plus online znajduje się także baza wiedzy zawierająca najczęstsze pytania klientów i odpowiedzi na nie. Zamieszczona jest też mapa salonów z możliwością wyszukania danych kontaktowych punktów sprzedaży oraz dni i godzin ich otwarcia. Aplikacja umożliwia również bezpośredni kontakt z konsultantami Call Center, Infolinią Handlową i Działem Windykacji.
Źródło: Plus