Pizza Hut oferuje klientom opakowania pełniące rolę projektora filmowego
Niektóre rzeczy tworzą razem idealne połączenie. Nie inaczej jest z filmami i pizzą, z czego doskonale zdaje sobie sprawę Pizza Hut, który wspólnie z firmą Ogilvy & Mather HK wpadł na niecodzienny pomysł dostarczenia pysznej domowej rozrywki.
Pizza Hut (a właściwie oddział w Hong Kongu) wierzy, że jest w stanie dostarczyć swoim klientom nie tylko jedzenie i postanowił wprowadzić w życie odpowiedni plan. Łącząc siły z agencją marketingowo-reklamową Ogilvy & Mather zaprezentował unikatowe opakowanie do pizzy, które oprócz przechowywania fast-fooda służy również jako…improwizowany projektor. Kampania produktu o nazwie „Pizza Hut Blockbuster Box” rozpoczęła się 17 kwietnia tego roku i z miejsca okazała się wystarczająco dużym sukcesem, żeby zapewnić pojawienie się konceptu w innych krajach. Pizza-projektor występuje w czterech wariantach pudełka – każdy z nich zawiera kod na inny film do pobrania. Są to: Slice Night (dla fanów horroru), Anchovy Armageddon (science-fiction), Hot & Ready (na romantyczną kolację) oraz Fully Loaded (dla osób głodnych akcji). W zestawie, oprócz pizzy, znajduje się też plastikowy obiektyw i „mini-statyw” dla smartfona. Obiektyw ten umieszcza się w otworze z przodu pudełka, film pobiera skanując telefonem kod QR z tyłu opakowania, a następnie samo urządzenie należy wygodnie usadowić w boxie na wspomnianym statywie, oczywiście przedtem włączając film i zapewniając odpowiednie warunki oświetleniowe (co należy rozumieć jako niemal zupełny brak światła).
Cały pomysł z pewnością można pochwalić, ale jego wykonanie niekoniecznie, chociażby przez wzgląd na to, że nawet w przypadku świetnych warunków, obraz i tak jest słabej jakości. Poza tym, telefon również nie będzie zachwycony gotując się w wewnątrzpudełkowej saunie. Jednak jak na zupełnie improwizowany i dołączany do jedzenia projektor, wydaje się, że swoje zadanie spełnia.
Źródło: The Verge