Recenzja: Logo Quiz

recenzja-logo-quiz-gra

http://logo-quiz.softonic.pl/android

https://play.google.com/store/apps/details?id=logos.quiz.companies.game&hl=pl

Znaki firmowe i logo rozmaitych marek znajdują się dosłownie wszędzie, widać je w kolorowej prasie, w reklamach, w szkołach czy pracy. Znajomość wszystkich jest praktycznie niemożliwe, ale ich odgadywanie może być nie tylko świetną zabawą, ale i prawdziwym wyzwaniem.

Do tej pory nie było chyba gry, w której można by było wykorzystać wszystkie znane marki i zrobić z nimi jeden wielki quiz. Ostatnia propozycja marki Bubble to emocjonujący, ciekawy tytuł, w którym można nie tylko podkręcić swoje zwoje mózgowe, ale również sprawdzić znajomość marek, z którymi każdy ma styczność na co dzień.

Na czym polega

Logo quiz to bardzo dobra gra logiczna, w której zadaniem jest odgadnięcie jak największej liczby znaków firmowych rozmaitych, międzynarodowych marek. Każdy poziom to zbiór kilkunastu logotypów, które trzeba rozpoznać na podstawie ich niepełnych zdjęć i nazw. Im więcej zagadek uda się rozwiązać, tym więcej punktów i wskazówek można uzyskać.

Sterowanie i komfort gry

Sterowanie jest bardzo proste, dzięki czemu gra się niezwykle przyjemnie. Po wybraniu konkretnego poziomu i kliknięciu na odpowiednie logo pojawia się miejsce, w którym trzeba wpisać jego pełną nazwę. Jeśli odpowiedź jest prawidłowa można przejść do kolejnej zagadki, jeśli nie, skorzystać ze wskazówek, zdobywanych na bieżąco w czasie gry.

Rozbudowanie gry i poziom trudności

Istnieje kilka możliwości wykorzystania wskazówek: tradycyjną odpowiedź, pokazanie wszystkich liter, z których składa się słowo lub pokazanie liter w kolejności w jakiej występują. Jest również opcja wyświetlenia całej odpowiedzi. Do przejścia jest łącznie 16 poziomów i około 1000 znaków firmowych o różnym stopniu trudności. Po odgadnięciu co najmniej połowy zagadek z danej planszy można przejść do kolejnego etapu. Dodatkową zaletą jest to, że poziom trudności haseł jest bardzo zróżnicowany, począwszy od najprostszych marek typu McDonalds czy Audi po bardziej specjalistyczne, wymagające odpowiedniej wiedzy, np. AMG. Po odgadnięciu każdego logotypu, w formie ciekawostki, pojawia się również krótka wzmianka na temat działalności danej marki.

Grafika i dźwięk

Grafika w Logo Quiz jest bardzo stonowana, jednak niezbyt dopracowana. Niektóre znaki bywają nieczytelne, przez co czasem trudno zgadnąć, o jaką markę chodzi. Na dłuższą metę nie przeszkadza to jednak w grze. Oprawa dźwiękowa również nie jest zbyt rozbudowana. Przy każdej zagadce pojawia się krótki sygnał dźwiękowy , informujący o tym czy odpowiedź jest prawidłowa, czy też nie.

Mikrotransakcje

Dużą zaletą Logo Quiz jest zasadniczy brak pojawiających się mikrotransakcji. Wyjątek stanowi sklep, w którym można wykupić dodatkowe wskazówki. Nie ma jednak problemu w przejściu całej gry bez wydawania prawdziwych pieniędzy.

Podsumowanie

Logo Quiz to doskonała logiczna gra, dzięki której można poprawić swoją pamięć oraz sprawność umysłową. To prawdziwa skarbnica wiedzy na temat otaczających nas marek i ich historii. Dzięki częstym aktualizacjom baza logotypów stale się powiększa, a duża liczba poziomów i zróżnicowana trudność zagadek potrafią zapewnić rozrywkę na wiele godzin. Logo Quiz pozwala na bieżąco śledzić statystyki i ranking najlepszych graczy; gierkę można również połączyć z kontem na Facebooku oraz Twitterze, aby w razie potrzeby móc zwrócić się o pomoc do przyjaciela, jeśli zagadka okaże się zbyt trudna. W efekcie, Logo Quiz okazuje doskonałą rozrywką dla całej rodziny.

Co nam się podoba

Całkiem darmowa gra bez konieczności korzystania z mikrotransakcji
Duża liczba poziomów
Zapewnia rozrywkę na długi czas
Baza logotypów jest cały czas aktualizowana
Około 1000 haseł do odgadnięcia
Zróżnicowany poziom trudności haseł
Proste sterowanie, z którym poradzi sobie nawet dziecko
Możliwość sprawdzania rankingu graczy
Możliwość połączenia gry z kontem na Twitterze i Facebooku
Poprawia pamięć i sprawność umysłową

Co nam się nie podoba

Wymaga znajomości języka angielskiego
Brak polskich logotypów
Brak trybu wieloosobowego

Komentarze

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top