Duety i rodziny płacą mniej w nowej kampanii reklamowej Play

W ubiegłym tygodniu Play zaprezentował nowe Formuły Solo, Duet i Rodzina. Ofertę wspiera kampania reklamowa z udziałem Piotra Adamczyka, Agnieszki Dygant i Pascala Brodnickiego.
Nowe Formuły to oferta abonamentowa dla klientów indywidualnych, dostępna w opcji S, M oraz L. Oznacza to, że klienci mają do wyboru trzy warianty umowy, różniące się wysokością miesięcznego zobowiązania i wliczonymi w tę kwotę usługami. Dla przykładu, najtańsza Formuła Duet (oferta na dwie karty SIM) to 5 GB Internetu, minuty do wszystkich sieci komórkowych i na stacjonarne oraz Stan Darmowy, dodatkowa karta do Internetu i nielimitowany Tidal za 55 zł miesięcznie. Więcej szczegółów tutaj. Play przygotował również kampanię reklamową, wspierającą nową ofertę, której twarzami zostali Piotr Adamczyk, Agnieszka Dygant i Pascal Brodnicki. Skupia się ona przede wszystkim na Formułach Duet i Rodzina.
Źródło: Play