Infolinia Orange z wysokim standardem obsługi seniorów

Krajowy Instytut Gospodarki Senioralnej przyznał Orange Polska certyfikat jakości OK SENIOR za usługę infolinia senior.

Około 15% klientów Orange to osoby starsze, powyżej 70 roku życia, dla których nowoczesna technologia nie zawsze jest tak intuicyjna i prosta, jak dla osób młodych. Aby lepiej zadbać o tę grupę klientów, operator wprowadził wiele ułatwień, z których mogą korzystać. Automatyczne menu na infolinii skrócone jest do minimum, aby jak najszybciej połączyć osobę starszą z dedykowanym doradcą, który nawet najtrudniejsze kwestie techniczne wytłumaczy prostym i zrozumiałym językiem. Rozmowa z nim może trwać tak długo, jak tylko będzie to konieczne dla załatwienia sprawy. Dodatkowo wszystkie pisma adresowane do klientów seniorów drukowane są powiększoną czcionką.Znak jakości przyznawany jest na podstawie szczegółowego audytu. Sprawdzane jest, czy dana usługa jest bezpieczna. Certyfikat potwierdza, że usługa spełnia najwyższe standardy bezpieczeństwa dla osób starszych, jest łatwa w odbiorze, odpowiada na rzeczywiste potrzeby seniorów i jest łatwo dostępna dla zainteresowanych. Zakres audytu obejmował nie tylko analizę dokumentów, wywiady z pracownikami, ale też badania tajemniczego klienta. Grupa seniorów testowała obsługę na infolinii, sprawdzając m.in. zrozumiałość i prostotę udzielanych informacji, podejście i sposób rozmowy doradców oraz sposób rozwiązania problemu.

Źródło: Orange

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
0%
0 głosy
0%
0 głosy
0%
0 głosy
100%
1 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze