Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

LG Display dostawcą większości wyświetlaczy dla smartwatchy

Zgodnie z danymi firmy analitycznej DisplaySearch, LG Display całkowicie zdominował rynek wyświetlaczy dla inteligentnych zegarków, zarówno pod względem dostaw, jak i przychodów.

Analitycy szacują, że w I kwartale 2015 roku LG Display wygenerował 148 milionów dolarów z tytułu sprzedaży (90.9% udziału). Na drugim miejscu znalazł się Samsung Display (3.1%). Pozostałe lokaty należały do Japan Display (2.4%) oraz Futaba (1.8%). Lider dostarczył na rynek około 8 milionów wyświetlaczy (66.8% udziału), zdecydowanie deklasując konkurentów w postaci Japan Display (1.4 miliona), Futaba (1.12 miliona) oraz Sharp (900 tysięcy). Duża w tym zasługa tego, iż LG jest póki co jedynym dostawcą paneli dla Apple Watch. Ponadto, Koreańczycy mają w portfolio kilka własnych zegarków, wliczając w to LG G Watch czy LG Watch Urbane. Co więcej, LG jest jedną z dwóch firm zajmujących się produkcją plastikowych ekranów OLED dla smartwatchy, które stają się standardem wśród tego typu gadżetów. Wybiegając w przyszłość, DisplaySearch wierzy, że jedynie Samsung będzie w stanie rywalizować z LG Display i już wkrótce stanie się drugim dostawcą wyświetlaczy dla zegarka Apple.

Źródło: Business Korea  

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button