Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Orange stawia na rozwój salonów typu Smart Store

Rok temu otwarty został pierwszy Smart Store Orange w Warszawie. Od tego czasu operator uruchomił jeszcze dziesięć takich salonów w kraju i patrząc na statystyki – koncept się sprawdza. Dlatego do 2020 roku co piąty salon w Polsce będzie Smart Store.

Expert image

Smart Store to trafiony pomysł. Widzimy to przede wszystkim po rekomendacjach klientów, którzy po wizycie w Smart Store polecają Orange trzykrotnie częściej, niż kiedy były tam tradycyjne salony.

– mówi Bożena Leśniewska, członek zarządu ds. sprzedaży i komercyjnej digitalizacji Orange Polska. W Smart Store lepsza jest też sprzedaż usług komórkowych i stacjonarnych, w tym najszybszego Internetu światłowodowego FTTH. W pierwszych ośmiu otwartych w ubiegłym roku salonach wzrost sprzedaży usług mobilnych wyniósł 18%, a dostępu do Internetu zwiększył się o 16%. Do 2020 roku Orange chce, by 20% jego sprzedaży opierało się na koncepcie Smart Store. Salony Smart Store do tej pory powstały w Poznaniu, Gdańsku, Gdyni, Krakowie, Katowicach, Wrocławiu, Białymstoku, Szczecinie, Łodzi oraz dwa w Warszawie. Codziennie odwiedza je średnio 4.5 tysiąca osób. Klienci mogą w nich przetestować kilkadziesiąt modeli telefonów i tabletów, a także wiele innych ciekawostek technologicznych, np. gogle wirtualnej rzeczywistości. news-smart_store_orange-szczecin-3
Expert image

Smart Store jest dla wszystkich klientów. Wydawałoby się, że być może jest tylko dla ludzi młodych, bo dostarczamy tam cały przekrój nowych technologii, ale prawda jest taka, że smartfony czy tablety to oferta dla wszystkich, bez względu na wiek. W Polsce penetracja na rynku smartfonów wynosi 60%, więc trudno mówić, że używają ich tylko ludzie młodzi.

– mówi Leśniewska. Salon jest podzielony na trzy strefy: dom, rozrywka i firma. Proste sprawy klienci mogą załatwić na recepcji, mogą też poradzić się konsultantów i sprzedawców oraz samodzielnie dokonywać zakupów. Przedstawicielka Orange Polska podkreśla, że ekspozycja urządzeń i gadżetów oraz możliwość ich przetestowania działa pozytywnie na decyzje zakupowe. W pierwszym inteligentnym salonie odnotowano przez ten rok aż 100-procentowym wzrost sprzedaży akcesoriów – to najlepszy wynik od ponad 20 lat istnienia sklepu w tym miejscu.

Źródło: Newseria

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button