Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile chwali się wysokim standardem obsługi firm

T-Mobile startuje z nową kampanią reklamową z udziałem Bogusława Lindy skierowaną do przedsiębiorców.

W T-Mobile, zgodnie z przesłaniem spotu, wystarczy zadzwonić raz, by załatwić sprawę, a ponad 9 na 10 z nich załatwionych jest od ręki w czasie jednej rozmowy telefonicznej. W pozostałych przypadkach operator wraca z rozwiązaniem niezwłocznie, tak aby przedsiębiorcy mogli skoncentrować się na prowadzeniu swojego biznesu.

Expert image

W listopadzie 2015 roku złożyliśmy obietnicę, że 9 na 10 spraw przedsiębiorców załatwimy od ręki i wywiązaliśmy się z tej obietnicy. Wyniki z ostatniego roku pokazują, że w segmencie małych aż 99% spraw rozwiązaliśmy podczas pierwszego kontaktu telefonicznego. Kolejnym etapem jest rozszerzenie tego standardu na klientów wyższych segmentów oraz wprowadzenie nowych rozwiązań usprawniających cały proces obsługi klientów

– mówi Marta Szwakopf, Dyrektor Departamentu Marketingu Segmentu B2B T-Mobile Polska.

Najnowsza, ogólnopolska kampania operatora startuje 18 lutego.

Źródło: T-mobile
Back to top button