T-Mobile doceniony za obsługę klientów
T-Mobile po raz kolejny odebrał Gwiazdę Jakości Obsługi – wyróżnienie przyznawane firmom, które oferują najwyższe standardy w zakresie obsługi klientów.
Poziom satysfakcji klientów badano na wszystkich poziomach komunikacji na linii konsument-firma. Ocenie podlegało zadowolenie klientów zarówno z obsługi w punkcie sprzedaży, jak też kontaktu na infolinii, przez stronę internetową oraz podczas kontaktu bezpośredniego z przedstawicielami handlowymi. Oprócz oceny jakości obsługi, wybrane firmy (badaniu poddano ponad 45 tys. firm z 200 branż) sprawdzono również pod katem prawdopodobieństwo rekomendacji na 2016 rok. Firmy, które uzyskają najwyższe oceny w badaniach i wyróżniają się na tle średnich wyników w danej branży otrzymują tytuł Gwiazdy Jakości Obsługi.
Źródło: T-Mobile
T-Mobile otrzymuje to wyróżnienie systematycznie. Za każdym razem odczuwamy z tego powodu dużą satysfakcję, bo wiemy, że otrzymanie Gwiazdy Jakości to wyraz uznania klientów dla naszych całorocznych starań. Jak zwykle więc dziękujemy i obiecujemy, że w tym roku będziemy pracować jeszcze mocniej!