Wiadomości

T-Mobile Polska zdradza plany na najbliższe lata

T-Mobile przedstawił swoje plany i cele na na lata 2016-2020. Operator zamierza wprowadzić nowe, bardziej przejrzyste oferty i stać się liderem w pozyskiwaniu klientów.

Prezes T-Mobile Adam Sawicki ujawnił, że strategia firmy będzie się opierać na trzech głównych założeniach. Po pierwsze, w 2016 roku celem ma być zatrzymanie odejść klientów. W 2017 roku telekom liczy na wzrost udziałów w rynku nowych kontraktów. W latach 2018-2020 T-Mobile ma nadzieje stać się liderem w kwestii pozyskiwań klientów, a także pod względem przychodów z sektora B2C (firma-konsument) i SOHO (małe przedsiębiorstwa). W prepaid (usługi na kartę) chce mieć około 25% rynku. Aby tego dokonać, T-Mobile zamierza zaproponować nowe taryfy i skrócić dotychczasowe umowy do jednej kartki, tym samym upraszczając procedury. Nie zdradzono zbyt wiele na temat planowanych ofert, ale ze słów Adama Sawickiego wynika, że mają one być skrojone na miarę oczekiwań klientów, którzy będą mogli dopasowywać poszczególne ich elementy według własnych preferencji. Operator wprowadzi też nową ofertę telewizyjną. T-Mobile podał również swoją prognozę dotyczącą rynku telekomunikacji w Polsce. Szacunki wskazują, że do 2020 roku wartość rynku spadnie z 36.5 do 35.4 mld zł. W segmencie telefonii stacjonarnej i komórkowej spadki mają wynieść odpowiednio 1.2 mld zł (do 7.3 mld zł) i 1 mld zł (do 19.7 mld zł). Wzrost ma zanotować tylko sektor telewizji – z 7.3 do 8.4 mld zł.

Źródło: T-Mobile

Tagi

Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kultowych telefonów w historii - Nokią 3310.

Powiązane Artykuły

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *

Back to top button
Close