T-Mobile prezentuje nową kampanię reklamową Jump! Family

T-Mobile wystartował z akcją promującą Jump! Family, której twarzą został ceniony polski aktor – Tomasz Kot. Operator w nowych spotach przekonuje, że dzięki nowym taryfom cała rodzina ma lepiej, bo może rozmawiać, SMS-ować i MMS-ować do woli już od 30 zł miesięcznie.

Fabuła najnowszego formatu reklamowego T-Mobile oparta jest na scenkach z życia codziennego czteroosobowej, nowoczesnej rodziny. Kolejne spoty – cztery z nich prezentowane w tej odsłonie kampanii – składać się będą na mini serial reklamowy. Pierwsze spoty będzie można zobaczyć w telewizji już 16 kwietnia. Kreację pzygotowała agencja DDB&tribal, zaś planowanie i zakupem mediów zajął się Starcom. Kampanię telewizyjną wspierają billboardy w całym kraju, działania w Internecie oraz POS w salonach sprzedaży.

Źródło: T-Mobile

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
23.86%
42 głosy
27.27%
48 głosy
22.16%
39 głosy
26.71%
47 głosy

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze