T-Mobile usprawnia obsługę klienta

tmobile-bok

T-Mobile pochwalił się efektami ostatnich działań, mających na celu zwiększenie zadowolenia klientów z obsługi telefonicznej.

Operator uruchomił w telefonicznym biurze obsługi nowy IVR, który przygotowano wraz z grupą klientów, którzy mieli wpływ na treść komunikatów, decydowali o funkcjonalnościach, a także wybrali głos nowej lektorki. Uproszczeniu uległo drzewo wyboru, składające się teraz tylko z 5 opcji. Zlikwidowano również wszystkie dodatkowe komunikaty głosowe. Czas potrzebny na wybór właściwego tematu rozmowy poprzednio wynosił prawie 2.5 minut, teraz natomiast nieco ponad 20 sekund.

W planach na najbliższe tygodnie T-Mobile ma również wdrożenie systemu, który przekaże informacje o wydłużonym czasie oczekiwania na połączenie z konsultantem i zaproponuje skorzystanie z opcji oddzwonienia, jeśli dzwoniących do Biura Obsługi Abonenta będzie więcej niż zwykle.

Systematycznie rozwijana jest też aplikacja Mój T-Mobile, która w ostatnich miesiącach wzbogaciła się m.in. o płatności online, listę faktur z 12 miesięcy wstecz, mapę salonów itd.

Source: T-mobile

Your opinion

What is your opinion on that?

I like
I have mixed feelings
I do not like
I have no opinion
0%
0 votes
0%
0 votes
0%
0 votes
0%
0 votes

Comments

Niczego nie przegapisz!

Zapisz się do newslettera TeleGuru i zawsze bądź na bieżąco z technologicznymi nowinkami.

Top