Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

T-Mobile wprowadza zmiany w strukturze pionu biznesowego

Nowy departament obsługi klientów biznesowych T-Mobile zajmie się wsparciem operacji sprzedażowych, optymalizacją procesów B2B, jak również przygotowaniem dokumentacji przetargowej i ofert. Do spółki dołączyło także dwoje nowych dyrektorów.

Do struktur T-Mobile Polska dołączyli Agnieszka Mironowicz (poprzednio Netia S.A.; obejmie stanowisko dyrektora departamentu sprzedaży dla małych i średnich przedsiębiorstw) oraz Krystian Drozd, który pokieruje nowo utworzonym departamentem rozwiązań klienckich i rozwoju procesów B2B (przygotowywanie przetargów i ofert, wsparcie operacji sprzedażowych i optymalizacja procesów B2B).

Ujednolicenie zadań działu obsługi klientów biznesowych ma pozwolić na skupieniu się na działaniach związanych z podniesieniem satysfakcji klientów, co dodatkowo będzie wspierane przez członka zarządu, do którego ten dział będzie bezpośrednio raportował. Za jego funkcjonowanie, tak jak dotychczas, odpowiedzialna będzie Kamila Niewiadowska, pełniąca funkcję kierownika zespołu. Adam Ponichtera pokieruje połączonymi działami sprzedaży dla dużych oraz kluczowych klientów. Pion rynku biznesowego odpowiada również za sprzedaż usług hurtowych, którym kieruje Dariusz Piekarz, a za całokształt działań marketingowych w obszarze biznesowym odpowiada Marta Szwakopf.

Kierujący do tej pory departamentem sprzedaży LA/SMB oraz obsługi klienta i transformacji B2B Renata Filipek-Baryłowska oraz Radovan Kubis podjęli decyzję o opuszczeniu struktur firmy.

 

Źródło: T-Mobile

Back to top button