Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Telekomy wydają krocie na reklamy telewizyjne

Zgodnie z raportem Nielsen Audience Measurement, przygotowanego dla Wirtualnych Mediów, operatorzy telekomunikacyjny znacząco zwiększyli wydatki na promocje swoich usług i produktów w telewizji w styczniu 2015 roku.

Najwięcej wydał Orange Polska, który zgodnie z cennikami zapłacił ponad 22 miliony złotych za trwającą miesiąc kampanie, czyli o mniej więcej 5 milionów mniej niż przed rokiem. P4, operator sieci Play również zdecydowanie zwiększył nakłady finansowe na reklamę w porównaniu do stycznia 2014 roku. Wtedy zapłacił 14.2 miliona złotych, natomiast w trwającym roku już 19.9 miliona złotych. Największy skok pod tym względem zanotował T-Mobile, którego budżet na kampanie promocyjną wyniósł około 13 milionów złotych – ponad trzy razy więcej niż dwanaście miesięcy temu (4.1 mln). Grupa Polsat, do której należy Polkomtel (Plus) i Cyfrowy Polsat wydały na reklamę w telewizji 13.1 miliona złotych, przy czym część tej kwoty stanowiły przepływy finansowe wewnątrz spółki.

Łącznie stacje wyemitowały reklamy wszystkich podmiotów za 1.29 miliarda złotych, czyli o 9.4% więcej niż w poprzednim roku. Najwięcej, bo 153,6 miliona złotych zarobił Polsat wraz z Polkomtelem. Należy przy tym dodać, że wszystkie ceny są szacunkowymi wydatkami zgodnymi z cennikami nadawców, w związku z czym faktycznie wydatki mogą znacznie się różnić od prognoz.

Źródło: Wirtualne Media

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button