Samsung: Kampania zdjęciowa Galaxy S6 Edge Plus i Note 5
Samsung nawiązał współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie, który został zaangażowany do stworzenia kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów producenta – Galaxy S6 Edge Plus i Galaxy Note 5.
W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparaty fotograficzne, wspomagający pracę i kreatywność rysik S-Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: „Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna”. Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią – „Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię”. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: „Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale – sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń”. Pełen katalog wraz ze wszystkimi zdjęciami można obejrzeć pod tym adresem. Przy okazji, Teleguru zaprasza do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami związanymi z Samsungami Galaxy S6 Edge Plus i Galaxy Note 5.
Źródło: Samsung