Porównaj oferty operatorów pod Twoim adresem
oszczędź do 50%

 
 
 
Wiadomości

Samsung: Kampania zdjęciowa Galaxy S6 Edge Plus i Note 5

Samsung nawiązał współpracę ze Stevenem Kleinem, jednym z najbardziej rozpoznawalnych fotografów modowych na świecie, który został zaangażowany do stworzenia kampanii zdjęciowej dla najnowszych smartfonów producenta – Galaxy S6 Edge Plus i Galaxy Note 5.

W kreatywnej koncepcji kampanii zdjęciowej położono nacisk na takie elementy, jak: dwustronnie zakrzywiony wyświetlacz, udoskonalone aparaty fotograficzne, wspomagający pracę i kreatywność rysik S-Pen oraz technologie szybkiego ładowania przewodowego i bezprzewodowego. Zapytany o inspirację przy tworzeniu katalogu, Steven Klein odpowiedział: „Niektórzy ludzie uważają, że technologia jest bezosobowa, ale w rzeczywistości ma ona bardzo osobisty i emocjonalny wymiar. Rozwiązania oferowane przez Samsung łączą ludzi w bezprecedensowy sposób, na najwyższym z możliwych poziomów. To właśnie poczucie łączności zainspirowało nas do zaakcentowania emocji, jakie mogą być wywołane przez tak proste rzeczy, jak wiadomość tekstowa, zdjęcie lub rozmowa telefoniczna”. news-samsung-kampania_zdjeciowa-4Bella Hadid, modelka, której zdjęcie zdobi okładkę katalogu, pasjonuje się fotografią – „Jest to jedna z najbardziej awangardowych kampanii, która w unikatowy sposób łączy modę i technologię”. Druga modelka, Xiao Wen Ju zapytana o najważniejszy dla niej aspekt sesji, odpowiedziała: „Szczególnie podobała mi się dbałość o nawet najmniejsze detale – sesja autentycznie oddaje każdy szczegół wzornictwa urządzeń”. Pełen katalog wraz ze wszystkimi zdjęciami można obejrzeć pod tym adresem. news-samsung-kampania_zdjeciowa-3Przy okazji, Teleguru zaprasza do zapoznania się z pierwszymi wrażeniami związanymi z Samsungami Galaxy S6 Edge Plus i Galaxy Note 5.

Źródło: Samsung

Subskrybuj
Powiadom o
0 komentarzy
Inline Feedbacks
View all comments
Back to top button