T-Mobile: Kampania promująca ofertę wyprzedażową

Startuje nowa kampania reklamowa T-Mobile, w ramach której operator zachęca do skorzystania z okazji i sprawienia sobie prezentów w postaci smartfonów, tabletów i notebooków, które teraz są dostępne w sporo niższych cenach.

Od 28 grudnia w T-Mobile trwa specjalna wyprzedaż, w której wybrane urządzenia zostały przecenione nawet o blisko 800 złotych. Ofertę wspiera akcja reklamowa, której osią są charakterystyczne dla ostatnich kampanii operatora, 15-sekundowe spoty produktowe. Wyróżnia je wyraźna, monochromatyczna kolorystyka z magentowymi akcentami, dynamicznym montażem i ciekawymi zabiegami postprodukcyjnymi. W pierwszej kolejności będzie można zobaczyć filmy promujące ofertę abonamentową z Samsungiem Galaxy S5 Neo i HTC Desire 820 oraz ofertę MIX z Huawei Y6. W drugiej kolejności, z początkiem stycznia, kampanię uzupełni spot promujący Mobilny Internet w T-Mobile oraz tablet Huawei MediaPad T1 8.0. Przedpremierowo prezentowany jest on poniżej. Wtedy też kampania zagości w radio oraz na nośnikach OOH. Kampania będzie też obecna w Internecie, w mediach społecznościowych oraz materiałach POS w salonach operatora. Za kreację i produkcję nowych spotów odpowiada agencja Leo Burnett. Planowaniem, zakupem mediów oraz kampanią internetową zajęła się natomiast agencja Starcom Mediavest Group.

Źródło: T-Mobile

Twoja opinia

Jaka jest Twoja opinia na ten temat?

Podoba mi się
Mam mieszane odczucia
Nie podoba mi się
Nie mam zdania
50%
2 głosy
25%
1 głosy
0%
0 głosy
25%
1 głosy

Autor: Robert Dunst Robert Dunst

Miłośnik nowych technologii (szczególnie urządzeń mobilnych) i twórczości cyfrowej z naciskiem na komputerowe efekty specjalne. Gadżeciarz i fan elektronicznej rozrywki w wydaniu mniej oraz bardziej przenośnym. Obserwator świata telekomunikacji. Związany sentymentem z jednym z najbardziej kulto...

Komentarze